جمعه ۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش.

نحوه گرفتن وقت و مجوز توسط دکتر محرابی چگونه است ؟

نحوه گرفتن وقت و مجوز توسط دکتر محرابی در تهران چگونه است ؟

سلام محمد جان؛ دیروز با اقای دکتر ربیعی در قم ملاقات داشتم. ایشان برای دکتر محرابی نامه دادن .و قرار شد من به تهران بیام و با ایشان ملاقات کنم. در سایت خوبتان خواندم که دکتر محرابی با 700هزارتومان راحت وبی دردسر مجوز عمل رو میدن. ایا صحت دارد؟ راستی از نحوه گرفتن نوبت از ایشان با خبر هستید؟

 

نویسنده : مهرداد

درج نظرات بازدیدکنندگان :

توسط:کیان    /    سه شنبه 6 تیر1391 ساعت: 13:14
سلام مهرداد عزیز.دوست خوبم تعرفه دکتر محرابیم مث همه چیز در ایران تغییر کرده و افزایش یافته.ضمنا منظورت از دردسر نداشتن اخذ مجوز چیه؟؟؟دکتر محرابی و تیمشون فقط معرف و تائید کننده مشکلن و دادن مجوز برعهده پزشکی قانونیه.اگر سوالی داشتی من درخدمتم.


توسط:سینا    /    سه شنبه 6 تیر1391 ساعت: 14:46
نوبتهاش که که معمولا دو سه ماه طول میکشه. راحت و بی دردسر که نمیشه اسمشو گذاشت به هر حال باید تمام مراحل و تست ها رو انجام بدی مال من حدود 6 ماه شایدم کمتر طول کشید

توسط:فروغ    /    سه شنبه 6 تیر1391 ساعت: 17:37
من از طریق مهرابی اقدام کردم البته قبل از زمانی بود که قیمت ها رو برد بالا. فکر کنم همینکه پرونده داشتم از مهرابی خیلی بهم کمک کرد که زودتر مجوز بهم بدن و نپیچونن.


توسط:شقایق   /   سه شنبه 6 تیر1391 ساعت: 18:0
سلام مهرداد عزیز.منم کارمو تو مطب دکتر مهرابی کردم.ببین گلم دکتر محرابی خودشون دیگه ترنس نمی بینن و دکتر افتخار می بینن.روال کار این مدلی هستش که زنگ می زنی مطبش از منشیش خانم اسکندری یه وقت برا دکتر افتخار می گیری و به خان اسکندری بگو برای مسائل جنسی کار داری.
بعد یه جلسه میری 30هزار تومان می دی دکتر افتخار و دکتر محرابی می ببننت.بعدشم800هزار پول میدی و وارد پروسه می شی که از اون به بعد هفته ای 1بار با یه خانم دکتر خیلی خوب به اسم دکتر نیک بنیان رفتار درمانی می کنی و حتی اگه خانوادت مشکل دارن میتونی ببری تا باهاش صحبت کنن که 8جلسه هستش و بعد تاییدیه می گیری واسه پزشکی قانونی و.......اینم شماره مطب دکتر محرابه88786545

توسط:wishka   /   سه شنبه 6 تیر1391 ساعت: 21:6
salaaaaaaaaaaam manam pishe mehrabi khordade 90 raftam oon moghe k 800 toman bood shoma etela darid nerkh jadidesh cheghadre???


نوینسده مطلب: مهرداد   /  سه شنبه 6 تیر1391 ساعت: 22:1
سلام کیان جان.منظورم از نداشتن درد سراینه که بگن یه مبلغی بده وتست بزن ومشاوره بیا فرضا 6ماه دیگه مجوزت حاضره.اقا من حاضرم 5میلیون بدم ولی نگن برو این اداره برو اون اداره. به نظر شما دکتر خوب وروشن فکری هست؟طرز برخوردشون چطوره؟ هزینه هاشون چی؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر