پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش.

روند اخذ مجوز تغییر جنسیت در تهران

روند اخذ مجوز تغییر جنسیت در تهران

در حال حاضر کلینیک دکتر محرابی مبلغ 800 هزار تومان میگیره و یک پروسه میزاره به اصلاح که یکبار دکتر افتخار به همراه پدر یا یکی از اضای خانواده میبنتتون و بعد اگر اجازه بدن پروسه شروع میشه بعد دکتر محرابی میبینتتون که اگر حوصله داشته باشه باهاتون درست حرف میزنه به همراه سیگار کشیدن

بعد حدود 8 جلسه با یک روانشناس رفتار درمانی میشید و حدود 2000 تا تست هم میزنید بعد خانم اسکندری تاییدیه رو بهتون میده که باید ببرید. دادگستری کل تهران خیابان 12 فروردین کمی از میدون انقلاب به سمت دانشگاه اونجا طبقه دوم دبیرخانه پیش یه خانمی که نه بد نه خوبه کارتونو زود راه میندازن در حدود نیم ساعت یه فرم پر میکنید و یه پرونده مثلا براتون تشکیال میدن بعد یه نامه بهتون میدن که میبرید به پزشکی قانونی اونجا اول خیابان بهشت روبروی پارک شهر داخل یه کوچه ال مانند پلاک 4 و بعدنامه رو به یکی از باجه ها میدید باید 10 هزار تومان واریز کنید که بانک کنار پزشکی قانونیه رفتار پرسنل پزشکی قانونی هم بد نیست.

بعد از واریز پول بهتون نوبت داده میشه که برید طبقه دوم که اونجا با یه روان نمیدونم پزشک یا شناس چند دقیقه صحبت می کنید که اونجا حتما بگید که رفتار درمانی را در کلینیک مهرابی انجام دادید چون اگر نگید نامه رو میده برای انیستو  بعد یه نامه میده برای کلینیک محرابی بعد کل پرونده شما رو کپی میگیرید خودتون به دستور خانم اسکندری داخل یک پاکت لطف کنید بگید خانم اسکندریه بعضی وقتا مهربون و بعضی وقتا عصبانی همه کاغذهارو مهر بزنه و همچنین یک مهر بر روی پاک دربسته، بعد میبرید پزشکی قانونی تحویل میدید بعد 70 هزار تومان ناقابل میریزید به حساب پزشکی قانونی بهتون وقت کمیسیون داده میشه برای من تو شهرک غرب.

نویسنده: شیدا


درج نظرات بازدیدکنندگان :

نویسنده مطلب: شیدا از شهریار                     پنجشنبه 16 تیر1390 ساعت: 9:20
راستی یادم رفت بگم که دکتر افتخار خودش نیاز به رفتار درمانی داره چون وقتی من به همراه پدرم رفتیم اونجا حتی اجازه ندادن چند دقیقه باهاشون صحبت کنیم و مثل این آدمای عقب مونده فقط پرسید از پدرم که شما راضی هستید برای صدور نامه تغییر جنسیت بنده خدا پدرم، پدرم میگفت این دکتر که از همه روانی تره،

به نقل ازیکی دیگر از دوستانم که پیش دکتر مهرابی رفته بود میگفت نشستم روی صندلی داشت سیگار میکشید شروع به صحبت که کردیم تلفنش زنگ خورد قرار شب گذاشتن و انواع و اقسام مشروبات رو سفارش میداد.

خانم اسکندری هم بگیر نگیر داره یه روز خوب چن روز... ولی در کل به نظر من کارشونو بلدن ، رفتار درمانی من با خانم دکتر نیک بنیان بود که بسشار خان مهربان و با شخصیتی هستند و من براشون خیلی احترام قائلم. در کل قصد توهین و بی احترامی به این کلینیک رو ندارم ولی همینه که بوده رو برتنون گفتم. راستی از تست زنی هم بگم در پروسه هم افراد ترنس و هم گی حضور دارند و همه در همون اتاق انتظار میشینید و تست میزنید. نمیدونم چی درسته چی غلط ولی میدونم که خیلی خسته ام از نفس کشیدن.

توسط:NIMA --- ALL                           پنجشنبه 16 تیر1390 ساعت: 10:25
آره منم رفتم پیش دکتر محرابی ... اما ماشالله هزینش خیلی بالا بود با اوضاع ما ترنس ها هم که نمیشد این هزینه رو یک جا پرداخت کرد . دکتر محرابی هم واسه خودش مغازه باز کرده ... همینارو من رفتم انیستیتو انجام دادم الان 2جلسه قبلا واسه تشکیل پرونده و تست رفتم 12 جلسه هم مراحل کلی اخذ مجوزمه که فعلا یکیش رو رفتم که تا الان 26 هزار تومن از من پول رفته ... خدا وکیلی دمشون خیلی گرمه ... همه از دم خوش رو و خوش برخوردن ... دکتر من یه خانوم جوان هست که باهاش خیلی راحتم و همه حرفامو بهش میگم ... امیدوارم همیشه شاد و سر حال باشه و سلامت ...


توسط:بیتاب                                    جمعه 17 تیر1390 ساعت: 1:35
من خیلی شانس آوردم که جزو آخرین گروهی بودم که به روش قدیم و با قیمت های قدیم معرفی نامه گرفتم از دکتر مهرابی. یعنی من پول یکچا پرداخت نکردم و هزینه ها مرحله به مرحله پرداخت می شد. کلا چهار جلسه تست بود که به ازای هرکدوم فکر کنم 40 تومن دادم. هزینه ملاقات با هر دکتر هم فکر کنم حدود 40 تومن بود که با هر سه دکتر فقط یک جلسه ملاقات داشتم. از رفتاردرمانی هم خبری نبود.

توسط:بیتاب                                    جمعه 17 تیر1390 ساعت: 12:32
شیدا جون، دونستن اینکه دکتر مهرابی سیگار و پیپ میکشه یا پای تلفن چی سفارش میده تاثیر چندانی به حال و روز ما نداره البته با این توضیح که من هم همچین کشته مرده دکتر مهرابی و مطبش نیستم. در ضمن درست نیست دکتر افتخار رو عقب مونده خطاب کنی. وظیفه دکتر افتخار جمع اوری اطلاعات اولیه هست. 
این یک پروسه کاملا طبیعی هست. دکتر مشتاق هم همینطور برخورد کرد و فقط سوالات ضروری رو پرسید. لحظه هایی که دکتر ساکت هست بخاطر خنگ بودنش نیست. اون داره تمام حالات و رفتار چهره و بدن شما رو بررسی میکنه و همزمان به حرف هایی که می زنید گوش میده.
من خودم مشاهدات مکتوب سه دکتر را در پرونده ام خواندم موقعی که خانم اسکندری پرونده را داد برای کپی گرفتن برای پزشکی قانونی من یک کپی هم برای خودم گرفتم. مثلا در پرونده حتی به لرزش مختصر صورت و دست هم توجه نشان داده بودند.


توسط:NIMA --- ALL                                جمعه 17 تیر1390 ساعت: 23:56
بابا این دکترای سـ.کـ.سـ.ولوژی مغازه کسب باز کردن ... مارو شوت میکنن واسه هم ... به نظرم همه بچه ها برن انیستیتو خیلی عالیه ....

توسط:یاسمین                                      شنبه 18 تیر1390 ساعت: 0:36
سلام، من که انیستیتو رفتم خیلی هم خوب بود. این چهار شنبه هم وقت کمیسیون توی انیستیتو رو دارم. راستی یه سوال من که تو انیستیتو کمیسیونم تشکیل میشه دوباره پزشکی قانونی هم باید کمیسیون پزشکی بزاره برام یا نه دیگه لازم نیست؟؟؟ ممنون میشم یکی جواب بده
پاسخ : سلام یاسمین جان. بله کمسیون اصلی شما در پزشکی قانونی است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر